9mm Once Fired Brass Cleaned

♦ Buy 9mm brass now with w/Free Shipping/No Tax 100 $3.90 - 100,000 $3.28
♦ In stock, no waiting! Order now so we can get it shipped out tomorrow
♦ Out the door prices, no other fees added at checkout (and we have Guest Checkout!)
♦ No aluminum or steel, all brass wet washed, polished and hand sorted
Unit of Issue: 100 Each
Manufacturer: Once Fired Brass - OFB
Availability: 700 in stock
SKU: OFB.BO.09L-CLN
Manufacturer part number: 9mm Luger OFB
Delivery date: 2-5 days
Old price: $4.30
$3.90
Bulk pricing, save more.
QuantityPrice per Pk
2+$3.78
5+$3.71
10+$3.55
20+$3.47
50+$3.43
100+$3.39
250+$3.35
500+$3.32
1000+$3.28

Once Fired 9mm Brass for Sale

Hey there! Looking to step up your reloading game? Look no further! At our company, we take pride in offering the highest quality Five Star Once Fired 9mm brass. With over 60 years of reloading experience, we meticulously sort, clean, dry polish, and hand sort each brass to ensure you receive a premium product.

But don't just take our word for it - our satisfied customers speak for themselves. Check out the testimonials below to see why we have the best customer service in the business!

And here's the best part - order today and we'll have it shipped out to you by tomorrow. Plus, with over 12 years of reliable brick and mortar experience, you can trust that we're not just another internet startup. Your satisfaction is our top priority, which is why we offer a 100% satisfaction guarantee with each product.

Don't settle for anything less than the best. Order your Five Star Once Fired 9mm brass today and experience the difference for yourself!

The once fired 9mm casing is one of your least expensive options when reloading Luger ammo. You‘ll find that reloading the 9mm Luger with the once fired 9mm case is one of the easiest and least expensive rounds to reload.  9mm brass bulk is shown above in our Tier pricing, additionally wholesale is available. All of our 9mm once fired brass free shipping is included.

9mm Brass Questions

Some questions we receive from our customers about our 9mm casings:

Q. Can you provide 1,000 rounds of 9mm brass once fired? Yes, we can provide 9mm brass in bulk, if your needs are from 100 rounds to 500,000 rounds, we can do it!

Q. How many 9mm brass in a pound? Approximately 116 each of non-decapped brass. However, once fired brass are from different manufacturers so this weight my vary slightly, and IF there are nickel plated brass also, the number of pieces will decline as well.

Q. How many 9mm brass in a 5 gallon bucket? About 8,000 rounds fit well into a Home Depot bucket. This is about 69 pounds of used brass (roughly 8.6 lbs per 1,000).

Q. How many once fired 9mm bullet casings will fit into a USPS Large Flat Rate box? Optimally, we like to shoot for about 5,500, however, you can put in about 6,200 if you mound over the top. It is not real pretty, but it will ship. Of course you have to use a lot of strapping tape! A full box is about 51+ pounds.

Q. Where is the best place to buy once fired 9mm brass for reloading? US Reloading Supply has the best 9mm brass of course!

Q. Do you sell dirty brass for reloading 9mm Luger? Yes, this is a link to our uncleaned brass.

Q. When is the best time of year to buy brass or reloading supplies? Usually the best time is out of cycle, which is during the warmer months like from May through August. Reason why, is many people do not reload during these months due to the warmer temperatures and family commitments (kids out of school, vacations, etc). Due to this you usually get your best shopping deals during this time of year.

This Once Fired Brass has been shot at least once and the flash hole size is unknown. For more information go to Brass Information.

Larger bulk quantities may be available. Please email us (sales@usreloadingsupply.com) for more details, availability, and pricing.

 

Products specifications
Attribute nameAttribute value
Brass
1 - TypeBrass
2 - ConditionOnce Fired Brass
3 - Case9mm Luger
Existing reviews
Quality
5
Ordered on a Monday and received on Friday, same state delivery. Ordered 1000+ 9mm and received Quality, very clean brass. Reloaded 450 so far and not one issue. As long as they have these in stock is as long as I will continue to purchase. Great experience...
Guest | 4/17/2024 7:19 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thanks so much for taking the time to provide your feedback. I am glad we were able to help you and I hope we can assist again in the future! - Talon
New return and loyal customer
5
The place in order for 1000 once fire 9 mm cases to try this company out and see how they were. I only have one bent case and two crack cases which was really good in my opinion definitely can’t beat the prices either!
charles | 4/7/2024 9:42 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Sure appreciate you taking the time to leave us a review! Glad you were pleased with your order, and hope we can continue to earn your business!- Talon
GREAT Brass
5
First order of 9mm Luger brass from US Reloading. Was very pleased with the quality of the brass and it was clean, and shipped quickly. Didn't pay attention to the crimp or not, or flash hole sizes as I get varied numbers from anyplace I order. Out of the 5,000 I ordered, I received 5,145. I had about a dozen that I didn't care for, so I still ended up with over 5,130 pieces of fine brass. Will be ordering more in the near future.
Guest | 4/1/2024 5:09 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Glad to hear you are pleased with your purchase! I hope we can continue to earn your business in the future! Please let us know if you ever run into any issues with our products.- TD
You get better than what you expect!
5
I have order from USRS multiple times and have always received EXCELLENT service and brass that is dang near perfect.  Why pay way more for lower quality from someone else? I won't!
As an aside, what is with the whining about Norma brass??  You don't want...send to me!  I use a single stage with Lee dies and they punch the primers cleanly every time! Anywayyyy.....
USRS...YOU ROCK!!
Guest | 2/3/2024 2:22 PM
Was this review helpful? Yes No (11/0)
A manager responded to this review
Hi, sure appreciate your review and the kind words. Thanks! Jim
Generally Happy
3
Bought 2000 rds. The brass is mixed, mostly NATO rounds so it makes reloading a little more difficult with primers not seating fully. Found 5 rounds that were damaged, one was actually split down the side. Other 4 were dented. Shipping was quick, packaged very well.
Guest | 2/1/2024 10:47 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thank you for the feedback, we are glad that you received your order quickly and packaged well. We do our best to package orders so that our customers get their orders intact. We know the stresses that shipping has on these potentially heavy packages.

However, I am not sure why you would give us a lower rating for the crimped cases. Some quantity of crimped cases is expected. The product description gives you a link to our Brass Information page (https://www.usreloadingsupply.com/brass-information), which specifically states "Our range brass includes commercial and military casings (this means there may be crimped primers and we make no guarantee of what amount will or will not be crimped, it could be anywhere from 0-100%). We do not sort by headstamp, manufacturer, case length, flash hole size, primer crimp, or primer size, unless specifically stated".

Also, as stated on our Brass Information page we generally provide from 2-3% extra brass, so you should have received anywhere from 40-60 additional pieces of brass. This should more than compensate for the pieces you found to be unusable.
Excellent Quality
5
I am very happy with this company and there advertised products. I received the 9mm also 45 gap . It is so reassuring with all assholes with there cheesy phony sites that there is still honest sites like this one. I will end this with one tip, if they are offering primers and especially percussion caps Beware. I will add this  vendor to my A group of suppliers.
Take and good shooting
Ps. God Bless our 2 nd Amendment
Glenn Laughman
Glenn | 12/1/2023 5:20 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Good point Glenn, any site that has lots of primers in stock or has them at unbelievable prices, or Large Rifle primers in stock, are most likely a scam site.
Excellent Quality
5
I am very happy with this company and there advertised products. I received the 9mm also 45 gap . It is so reassuring with all assholes with there cheesy phony sites that there is still honest sites like this one. I will end this with one tip, if they are offering primers and especially percussion caps Beware. I will add this  vendor to my A group of suppliers.
Take and good shooting
Ps. God Bless our 2 nd Amendment
Glenn | 12/1/2023 5:19 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Good point Glenn, any site that has lots of primers in stock or has them at unbelievable prices, or Large Rifle primers in stock, are most likely a scam site.
9mm case
5
Perfect for reloading my 9mm Glock. Good condition and received more than I ordered. A few have the small flash holes, but I am finding that more and more over the years. Just changed my decapper to the small pin and all works well. As we age, we have to adjust to the changes in the reloading industry, not happy about it, but that is life. Can't blame the distributor or reloader when it is the manufacturer that does it.
Guest | 11/28/2023 5:46 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
Mixed casinos
5
I bought several different type of sizes. Very pleased. This is my 2nd order.  Won't be my last
Guest | 11/20/2023 7:40 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thanks for taking the time to leave us a review. We appreciate your business!- Talon
Good value compared to the likes of MidwayUSA
4
Out of +2000 9mm brass, roughly 1/3 had crimped primers but they were easily removed using my RCBS 9mm decaping die. Additionally,  100% of the brass were in excellent condition so kudos to US Reloading Supply. Would definitely purchase from these guys again, and would certainly recommend them,

Cheers,

Vigen
Vigen | 10/8/2023 11:19 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thanks for the kind words! We very much appreciate your feedback!
Not disappointed
5
I recently got my hands on some of this 9mm brass and I have to say, I'm impressed! The quality is top-notch and it has definitely enhanced my shooting experience. If you're looking for reliable 9mm brass, this is the real deal. Trust me, you won't be disappointed!
Guest | 7/22/2023 10:04 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
9mm OFB
5
This is my 2nd order from US reloading supply. I ordered 3 of the 9mm dirty brass, after now having processed it all, not even one steel or aluminum case in the whole 3,000 plus cases!! Phenomenal guys keep up the good work!
PHILLIP | 6/20/2023 11:35 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thanks Phillip, glad you like them. We try to get those steel and aluminum out as much as possible, but sometimes a few slip through. Happy that yours worked out so well. Appreciate your kind words! Jim
9mm cases
5
Best price I have seen and the best cleaned once fired brass that I have been able to find.
Guest | 6/9/2023 11:27 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thank you for the kind words! We hope we can continue to earn your business as time moves forward! Thanks!- Talon
Happy customer!
5
I recently ordered 2 9lbs boxes of 9mm dirty brass. I got it in the mail really quickly and the brass was great approximately 9 aluminum cases out of 18 lbs!! I’m definitely going to be a repeat customer. Thanks.
PHILLIP | 5/15/2023 6:25 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thanks Phillip, appreciate it! We are working on that aluminum remover and hope to get that down to a lot less. Thanks for both of those orders, Jim
Great brass great service keep it up
5
I just saw the post from 2-11-22  and all I can say is BURN
I will take all of these so called bad brass some of you people can't use.
HEY STUPID THATS WHAT THE DECAPPPING DIE JOB IS
IT RESIZES THE DINTS AN DINGS OUT OF THE BRASS
Us reloadeing is 1000% correct some of you are a danger to yourselss and your mom upstairs. Go to midway USA and buy a reloading manual. There 10 bucks.
As for the brass I've bought 10 of thousands of range brass in 9mm from US reloading. An usually buy 10 k at one time an in those orders maybe 5% is no good. I'm A customer for life. Clean your brass then do the judging . I bet you won't find near as many so called bad ones.
Stop whining its range brass. If you don't want to get dirty buy new brass at 12Xs the cost. But don't get on here and leave a bad review
Because your lazy.
Guest | 4/27/2023 8:24 PM
Was this review helpful? Yes No (54/0)
A manager responded to this review
Thank you, I couldn't have said it better myself... of course I couldn't say it, but glad someone else had the guts to. ;-)
Perfect!
5
My first order was 1000 cases.  Every case was in perfect condition. Shipping was fast as well. I will be ordering again soon. This  is my new brass dealer.
Richard | 4/14/2023 10:57 AM
Was this review helpful? Yes No (51/0)
A manager responded to this review
Thanks Richard!
Fast Shipping & Great Service
5
Excellent price.  Arrived in a few days.  Lots of extra cases.  The best part...No aluminum .
Eric | 4/3/2023 8:01 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thank you for your feedback. We really appreciate you taking the time to review this product!
Absolutely can't beat it!
5
I have placed quite a few orders and I have been totally happy with all of them. I don't have one single complaint about quality or price and the shipping is super fast!

Thanks Again
Joseph | 4/3/2023 10:40 AM
Was this review helpful? Yes No (51/0)
A manager responded to this review
Thanks Joseph, appreciate your kind words!
Questions
2
What is  1   .??  When ordering it says 1 and I have no idea how many what that stand for.???????????????????   If I put in 2 how many is that.??????????????????
Guest | 2/14/2023 3:29 PM
Was this review helpful? Yes No (63/0)
A manager responded to this review
ADMIN: Sorry for the confusion, but it should say in the title and in the short description that it is a pk/100. So each package is 100 each. So 1 x pk/100 is 100 total. 2 x pk/100 is 200 total, etc. Thanks for asking.
Reloading 9mm Luger Casings
5
Excellent! Ordered and five days later the brass showed up (and I'm in Hawaii), all good quality and NO junk.
Have ordered from others that took forever to receive and the brass wasn't nearly as good.
Guest | 2/10/2023 7:15 PM
Was this review helpful? Yes No (25/0)
Very nice brass!
5
Ordered 2000 washed 9mm brass and was pleasantly surprised by how clean and how many premium cases were in there! Fc, blazer, r&p, win, gfl, all is good and reloadable. Will be ordering 2000 more!
Russell | 2/3/2023 5:53 AM
Was this review helpful? Yes No (65/0)
Fast and friendly service.
5
Talon and Jim are great to work with!  This is my second purchase of brass casings.  This time I ordered 50,000 of their used 9mm brass casings.  They were prompt in their delivery, and the casings look absolutely great.  I look forward to dealing with them again soon.  John M. Wyant - High Point, NC
John | 1/28/2023 1:26 PM
Was this review helpful? Yes No (65/0)
Awesome brass
5
The brass was so clean I couldn't tell that it was once fired. It looked so good that I ordered more.  Very fast shipping, shipped right after I ordered.  Can't beat the price.  Thanks!
Rob | 1/21/2023 11:14 AM
Was this review helpful? Yes No (65/0)
Dano
5
ordered some  9mm OFB &45 OFB look like new great package and fast. not even going to bother to count them im sure their all there and some as usual . you guys keep kickin ass with price and quality and i'll keep coming back and tell everyone i know. THANKS
Daniel | 1/16/2023 4:12 AM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Dano, sure appreciate your review, always glad to hear from a satisfied customer! Have a great weekend! Jim
Great
5
These Tysons are so clean they look brand new and not once fired I’m ordering another thousand of them great price can’t beat it anywhere on the Internet
William | 1/12/2023 3:16 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
A manager responded to this review
Thanks Billy, appreciate your comments!
None
5
Just 2k of these ordered last week. Looks good, only had 2 out of that bunch that I tossed. Thanks.
Guest | 12/31/2022 1:51 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
Thank you
5
Just wanted to reach out and thank you for helping feed my hand loading addiction.
Top notch product and service. I'm really glad I found you. Keep up the outstanding work.
Guest | 12/17/2022 6:10 AM
Was this review helpful? Yes No (72/0)
Great prices for a 9mm case
5
Been reloading 9mm luger for a long time now and these are the nicest once fired brass I have seen in a long time! Ordered 50 packs and they showed up in just a few days, brass looked great and the shipping was fast!
Guest | 12/13/2022 7:20 AM
Was this review helpful? Yes No (71/0)
S/W 40 cal and 9mm
5
Ordered both calibers and minimum of 800 each size both were great buys on my part all brass came super clean and polished ready to deprime and reload will order again never can have to much  
ralph | 11/27/2022 2:46 PM
Was this review helpful? Yes No (74/0)
A manager responded to this review
We appreciate the kind words!
9lbs 9mm brass once fired
5
Great deal and free shipping and fast shipping. Received over 1000 pieces in 9 lbs order.will order more.Thank you.
Guest | 11/18/2022 3:27 AM
Was this review helpful? Yes No (78/0)
As good as any Brass
5
I have bought dirty 9mm brass from US Reloading several time and I am very happy with all of the brass I have received it is great condition and as clean as any Brass just tumble in Walnut shells with polishing liquid and they come out Like New Great Price, Even Better Service and Super Fast Shipping. Great Place to Shop
Thanks
Ernest | 11/17/2022 2:01 PM
Was this review helpful? Yes No (70/0)
A manager responded to this review
Thanks Ernest, appreciate the kind words.
Good brass, great shipping
5
I've ordered a lot of brass, mostly 9mm case from US Reloading, and have always been pleased. Was short a few one time, and they shipped out extras to ensure I had the correct amount. What I really like though, is when I order a large box of 9mm brass (about 50 lbs), then wrap it in strapping tape! Not just a piece on the top and on the bottom like Midway or DiamondK, but enough, where you can't hardly see the box underneath! So far, no broken boxes, although I know it will happen one day, at least I know that this company is trying to keep box breakage to a minimum.
Guest | 10/16/2022 12:49 PM
Was this review helpful? Yes No (78/0)
Reloading 9mm luger ammo
5
Received 20 lbs of range brass, and after sorting ended up with about 50 aluminum cases, and 8 damaged cases. Also had 3 unfired rounds, which I pulled the bullets on and saved for reloading later. 'Shot' the cases, all were duds.
Guest | 10/2/2022 5:42 AM
Was this review helpful? Yes No (83/0)
Why pay more
5
Good quality 9mm luger once fired brass, very clean. Ordered 1,000 and received 1,032. All but 5 were usable. Very pleased.
Guest | 9/26/2022 3:17 PM
Was this review helpful? Yes No (84/0)
THANK YOU !!!!
5
Got the 10 lb bag 9mm Dirty Brass , checked all the casing for useable brass, NO steel, NO bent and 80 nickel cases BUT  I have well over 1200 cases to clean and load. Thanks a Bunch !!!!  EJ
Guest | 9/22/2022 11:22 PM
Was this review helpful? Yes No (82/0)
No title
5
Good quality brass and cleaned too. Been reloading 9mm luger for a long time, and this is some of the best once fired brass I have received. Good condition, mixed headstamp, more than the quantity stated. Great value for the price.
Guest | 9/18/2022 7:01 PM
Was this review helpful? Yes No (84/0)
Dano
5
its in the name guys ONCE FIRED BRASS!!! just got my order of 700 ofb as usual its clean and was early on delivery didnt count them because you always get more might be 4-5 but always more .while my order was here got a E-mail i won a drawing i didnt enter !!! won a 50$ discount on my next order every time you deal with USR its a pleasure you guys keep kicking ASS with great service ill be ordering again soon
Daniel | 9/7/2022 1:22 AM
Was this review helpful? Yes No (84/0)
A manager responded to this review
Thank you for the kind words. Much appreciated!
New reloaders don't know how to process brass!
5
Just read some guy named Lonnie, and his broken dies. What a newby! Been buying brass from these guys for a couple of years now and I get some crimped primers too, but I use a Squirel Daddy decaping pin in my Lee dies and never have any issues. Lot of guys get confused with the small flash holes like norma and ppc, which arn't crimped, but will blow a decaping pin if you are not careful. Guess this guy just didn't read the description and didn't know how to process his oown brass, guess he should stick with new brass.
Guest | 8/22/2022 6:59 PM
Was this review helpful? Yes No (87/0)
9mm once fired polished casings
1
BEWARE!! All casings are military casings and difficult to remove crimped in primers. Does not advertise it that way and trust me you WILL destroy some of your reloading equipment!! The same as I have!!
Guest | 8/22/2022 6:15 PM
Was this review helpful? Yes No (87/0)
A manager responded to this review
Lonnie, whether you are simply not being careful about what you are saying in this review, or you are intentionally being deceitful, we can't be sure. We want to give you the benefit of the doubt, but either way, the fact remains that you are not publishing this review with the same information as you provided on the phone just a few minutes ago. You said you had about 190 crimped cases out of 500. Now you are saying all of them are crimped? Also, you claim we do not advertise or indicate crimped primers may be present. Please just double check the product descriptions on any of our OFB. It is clearly and definitively indicated.

You did complain about breaking a lot of depriming rods, and to me, this seems like a rookie mistake. If you break one, and you hadn't checked the primers, then I would understand, as we all make mistakes... but breaking 4 or 5 in a bag of 500 pieces of brass? The fact that you broke so many decapping pins suggests that you did not inspect your brass for primer crimp.

Our product description clearly states "Our range brass includes commercial and military casings". We do not make any quantitative claims or promises as to how many cases may be crimped vs not crimped. That quantity may be anywhere from 0%-100%. We do not sort by primer crimp with any of our once fired brass.

You asked for reimbursement for the broken rods, and as we clearly state  in our OFB product descriptions: Carefully inspect brass... US Reloading Supply is not liable for damage to your equipment or weapon under any circumstances.
An excellent buy
5
I've just completed decapping another 20 lbs of the 9mm OFB dirty brass.  I culled 26 aluminum cases, 2 .38 Super Auto (didn't know folks were still shooting this caliber) and 1 9mm with a crushed case mouth.  I'm sure after washing, polishing and resizing, a few more will show up with split case mouths, however for unprocessed range brass, the quality is really top notch and culls are at a minimum. Crimped primers and some Norma brass will be in the lot, but this is range brass.  Overall, I have not found better pricing and quality anywhere else.  Buy it now before it disappears.
8/15/2022  11:00 PM
Guest | 8/16/2022 4:04 AM
Was this review helpful? Yes No (80/0)
Little short on count after removing damaged cases.
4
Great customer service! Had to throw out 6 cases that were to damaged, so it left me short on the actual count. Maybe throw a few more extra in or watch for damage? Thank you!
Guest | 8/11/2022 6:36 PM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
A manager responded to this review
Sorry about the shortage, we always put in 3% extra to cover it. But if that doesn't do it, just contact us and we'll send you the replacements. Never want anyone short...
Reloading 9mm Luger
5
Wasn't sure if this was the right brass, as my gun say 9x19, but called and spoke with Jim, and he assured me they were. Said if they didn't work, let him know and he would give me a full refund. Well, I bought them and some Berry bullets and they worked just great. Glad to know someone can answer my questions that isn't just a sales person!
Guest | 8/1/2022 2:25 AM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
Best deal, get some while you can
5
I have bought 60 lbs so far and plan to buy more.. This is the best deal you can get lest you get some for free. I get 1100-1200 brass with every 10 lbs. that looks almost brand new after wet tumbling. Got about 40 aluminum cases from 60lbs and no 380s. Wish I could share the a picture. Best get some while you can.
Guest | 7/28/2022 1:53 AM
Was this review helpful? Yes No (79/0)
Great brass, great deal
5
Just got my last order of 50 packs of brass, very please. Shipped next day after my order and I had it by the end of the week. All the brass was clean and looked better than what I do. Package was well taped with fiber reinforced tape, first time I have seen that from any brass guys, so really happy with that. Good job guys, keep it up, I'll be back!
Guest | 7/8/2022 8:31 AM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Fast shipping and clean
5
Overall this lot has been great. I've used about half so far with 0 issues. Just bought another caliber since the first was so nice.
Guest | 6/22/2022 11:38 AM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Clean affordable brass
5
My fifth order, came very quickly and price is good too. My order of 5,000, was afraid the box would break open... well this  box had so much reinforced tape i had to use a razor to cut it open! Guys do a great job, will be ordering more!
Guest | 6/18/2022 8:51 PM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Unfortunate price increase
3
I bought 6,000 recently at 3.7 cents a case shipped and for that price it was an amazing deal. At the new price of $5 per hundred on bulk I'll just clean my own dirty brass.
Guest | 5/31/2022 10:51 PM
Was this review helpful? Yes No (93/0)
A manager responded to this review
Yes, it was an amazing sale. First time we have ever offered that much off on our clean and polished brass. Well, when the sale is over, the prices go back to normal.  I am guessing that your 3 star rating was based upon the sale price being removed and not about being poor quality brass.
Great brass
5
Saw the one star review and after laughing at the newbie reloader, just had to try it. Good stuff! after pulling a single piece of steel, two 380s, a 223 and several dozen pieces of aluminum out, I ended up with about 1090+ cases that were usable. As for crimped primers and small holes, I've been dealing with that for years and never paid much attention to it. BLMs post was a blast, you can tell an inexperienced reloader a mile a way! Lol
Guest | 5/27/2022 6:50 AM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
BELIEVE IT!
5
I BOUGHT MY FIRST ORDER OF 9MM OFB 500 rounds and I couldn't believe my eyes! This stuff is awesome!
I realize they tumble these cases but most of them were still shiny inside and this shine didn't come from tumbling. Shipping was quick and easy.
I think everyone should quit buying them!  More for me...
Guest | 5/23/2022 9:59 PM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
Great deal
5
Everybody should read the one critical review so they can see how useless reviews are. I bought 3 cases hoping for at least 1000 per case. After all the culls, I counted only the first case and stopped counting at 1000 with quite a few left over. I got 1-3 % aluminum in ea case and a few 380's. That is more than acceptable and a great price. Crimped primers are easily dealt with. God help us if BLM are reloading. Hopefully natural selection will fix that idiot, but he'll probably sue when he blows his fingers off.
Guest | 5/22/2022 8:49 PM
Was this review helpful? Yes No (71/0)
Good brass
5
I've ordered this twice now, price is right, and it reloads well. Most places charge a lot more for what they call processed then what you guys call sem-processed. Tired of getting my hands filthy getting range brass from other places. all of your stuff is clean and polished and I usually get several extra in each order, maybe 4 or 5. thnaks
Guest | 5/9/2022 3:35 AM
Was this review helpful? Yes No (102/0)
20+ % Crimped
1
Out of 1000 cases 211 were crimped, and at least 800 were bulged. I contacted the company about it, and they were rude and told me off. SERIOUSLY look elsewhere. If you want military brass it's considerably cheaper elsewhere.
Guest | 4/4/2022 11:51 PM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
A manager responded to this review
Sir, you implied that our product description was misleading. My response to you was not intended to be rude, it was intended to explain that nothing in our product description was misleading, and that you received exactly what was ordered. For your consideration...

This was your entire email message: "I'm really disappointed in this order. There were 211 crimped primers. "May include military casings" is a gross understatement. I could've bought cheaper elsewhere, or spent just a little more for processed". (As you can see, no mention of bulging cases. This review is the first mention of bulging cases, but we can address that in this response as well...)

Our response to your original accusatorily toned message was simply making these following points:
1) Swaging or reaming primer pockets is a pretty standard process in reloading, and any experienced reloader should have no problem processing crimped primer pockets.
2) Nowhere in the product description do we give any quantitative value whatsoever regarding how many crimped cases there may be in any given order. So my question to you was, how can anything in the description be a gross understatement? (Just to be clear... Saying our description is "a gross understatement" is an implicit accusation of us being misleading in our product description.)
3) We do not understand how you could be disappointed in the product, when the product description specifically states that there may be commercial or military casings included. Me personally, I would think that given the product description, receiving some amount (ranging anywhere from none to all) of commercial or military casings should be expected.
4) If you can purchase brass cheaper elsewhere, then we encourage you to do so. (Perhaps I should have said this in my original response, but hindsight is 20/20... The reason we encourage you to purchase brass elsewhere is because we do not consider crimped cases to be a flaw of any kind, since they can be swaged/reamed, and we do not sort them out of ANY of our once fired brass. So, if you are unprepared, or unwilling to deal with cases with crimped primer pockets, then our once fired brass is probably not the right fit for you.)

Regarding the bulging cases... If done properly, "bulging" is usually eliminated during decapping/resizing.

Keep in mind... This is unprocessed once fired brass. If you are going to order unprocessed once fired brass, you should be prepared to receive unprocessed once fired brass. As the reloader, it is your responsibility to process it, and prepare it for reloading. Otherwise, you should probably buy processed or new brass. (Although, even with new or processed brass... you should resize for yourself, as cases tend to get deformed during shipping.)

We hope you find a different source of brass that will meet your expectations, and we wish you nothing but the best in your future endeavors. Sorry if you perceived our response as rude. It was merely intended to address your original message, and the accusatory manner in which it was written.

(This review was posted twice, we deleted the duplicate review.)
No Junk!
5
Beautiful! Just beautiful! Ive tried for years to make my brass this clean.No junk at all.Glad I found you guys.
Guest | 3/26/2022 2:58 AM
Was this review helpful? Yes No (93/0)
A manager responded to this review
Thank you for the kind words. Feel free to reach out via email, if you'd like a few brass cleaning and polishing tips.
excellent company!
5
Just received 500 pieces of 9mm OFB. Shipping was fast and the brass is beautiful. It's refreshing to order from a company that delivers what they advertise! I'll be back!
Guest | 3/12/2022 11:06 PM
Was this review helpful? Yes No (93/0)
Absolutely love this stuff
5
Started loading 9mm for the first time. Needed brass. Well I found the it right here. I've ordered 06 & 45acp once fired brass before from other places. I was expecting the same old trash. Figured for the price I could sort it and come up with what I needed until I got to the range and high graded the brass cans. Man was I surprised. This is clean quality stuff. It looked like new except the spent primers were still in place. For this price I won't bother with the pickups. Knock the primers out, cleaned the pockets and I'm ready to go. Good job guys. 👏
Only complaint Is they don't handled 6.5 Grundel & 224 Valkyrie right now.
Guest | 3/9/2022 2:04 PM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
I will be back for more.
5
Went looking for 9mm brass. Found US Reloading and checked the Price. Price was so good I figured this site was a scam. Checked the BBB for complaints. Found none and that they has been in business for a few years so I took a chance. My shipment arrived 4 days before I expected it. Opened the box and checked what had been shipped. Brass was clean and shiny. Number was correct with no trash cases.
Happy beyond words with US Reloaders. I will be back for more!
Guest | 3/2/2022 12:00 AM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
Good brass
5
This is my second order and I think it is pretty good brass. Saw the LONG review from some other guy and think it is pretty funny. Guy must be a new reloader. I bought brass from about everybody and except for brand spanking new brass, find a unfired shell every once in awhile. I just toss it in the scrap heap and move on.
Guest | 2/21/2022 11:06 AM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
Not good. Not good at all.
1
I received my order and I'm sorting out the aluminum and steel cases before I start processing it and I found a little surprise in one of the bags. It was a LIVE, UNFIRED ROUND. It wasn't a misfire either. The primer is fully intact.

Not a good thing to have. My stomach dropped to the floor when I seen it.

The rest of the shipment was good though. Minimal aluminum and steel casings. Only like 10 total. Good deal. But the 1 star remains for the live round.
Guest | 2/11/2022 7:44 AM
Was this review helpful? Yes No (96/0)
A manager responded to this review
Mr. Cromwell, posted a much longer post on Facebook, so this in in reply to the above and his Facebook posting. Also, as a side note, the review was posted for the wrong product and we moved it to the actual product that he ordered.

Dear Mr. Cromwell, I appreciate your posting your receipt for proof of order, but I believe you, as I saw the email you sent last week as well as the review you put on our website. We answered your email but apparently you did not like our answers. I will say I am sorry you received the assembled casing, however, as we said, things do slip through the machinery, as no process is 100% perfect.

You state it is a ‘live unfired round’, that it is unfired, I don’t doubt. As for it being live, I don’t know. Did you put it in your gun and fire it (which I don’t recommend)? If you didn’t then you are just ‘guessing’, and even if you did say at this point that you did, I would suspect the answer.

As for being ‘super dangerous’, you did not listen to what we said in the email back to you. I won’t go into it here, you just want to be ‘right’ for some reason. Prior to that ‘live’ round accidentally being shipped, it was processed though multiple machines, had hundreds of pounds of steel and other materials pushed and thrown against it and then rotated for minutes and banged together prior to being thrown at high speed at other casings. So, I would think if it would have went off, it would have. Which is one of the reasons we process the brass that way. Not to say it is impossible and that it could be done intentionally, but your chances are better at winning the lottery and getting stuck by lightning in the same day.

Your Facebook post says "After moving on to sort the head stamps, 20% of the casings are crimped primers and are unusable to me. In the process of decapping, I found yet more cases that can't be used. These NORMA cases have a smaller primer hole so the decapper pin will not fit to push the spent primer out. This makes a total of about 25% or around 500 of the cases unusable." So I am a bit confused, are there 10 bad ones, or 500 bad ones? It appears that  after we answered your email about the 'live' round that your answers changed...

Next, as for the ‘unusable’ brass. Please reread our information about what you purchased. <b>“These cases have NOT been sorted other than a general sort for the correct case diameter and removal of steel and paper trash.”</b> Does it say anywhere in there that Norma cases have been removed, or for that matter, any other brand? It also says “May include commercial and military casings” which would indicate that there are crimped primers. If you didn’t read the information we posted, please don’t blame us.

Just because you don’t know how to decap Norma, or use crimped brass, does not mean it is ‘bad’ brass, it just indicates that you don’t know how to do it or don’t want to do it. If you want brass you don’t want to mess with, then buy new brass, or better still, buy factory ammo. There are several ways for decaping Norma and others that have smaller than normal primer holes. BTW, other there are other brands that have that issue too. There are also ways to swage (remove the crimping) from primer pockets as well. There are a ton of lazy reloaders out there that scrap anything that they “don’t want”/”know how to”/”or inconvenient” for them to use.

Please do not buy from us again, and in fact, please do not do any reloading. You do not appear to read directions, follow instructions or listen to new information, which makes you a danger to yourself and others.

Additionally, we note that you are a strong supporter of FTP (Fuck The Police) movement, which explains a lot about your angry postings and needing to be 'right'.
My compliments!!
5
I recently bought a case of the dirty 9mm OFB to "Give USR a try."  The brass I received was much cleaner than that pictured on the order page.  Based on my weighing, I'm guessing that I received between 1120 and 1140 cases. I culled TWO cases -- one was aluminum and the other had a severely deformed case mouth.  There were the usual dings and case mouth dimples, but nothing that won't size out.  This is some of the best range brass that I've purchased and I was very surprised at the overall quality. There were some NORMA cases with sub-size flash holes, but the brass itself was good.  If you're looking for some good, competitively priced once fired, this is it.  Highly recommended.
Guest | 2/8/2022 12:57 AM
Was this review helpful? Yes No (98/0)
Excellent brass
5
Just received 1000 pieces of 9mm brass. Wow! Quick, free shipping and I was really impressed when I opened the package with the quality of the brass I received! Thanks guys for a great product.
Guest | 1/23/2022 6:34 AM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Great for getting a bulk brass supply
5
Used 20lbs of this stuff and its very good, decapped and cleaned myself and only had minimal issues with some Norma branded stuff in the mix, rest of it ran fine through a decapper.
Guest | 1/23/2022 4:31 AM
Was this review helpful? Yes No (99/0)
Black brass?
5
Just received my first order of 1,000 and found some black brass in the bag. Thought it was dirty or burnt brass but after looking at it and Googling it found out that some manufacturers are selling PAINTED brass casing. Learn something new everyday! The rest of the brass was great, and there were only a hand full of black ones. I'll Be Back!
Guest | 11/4/2021 8:20 AM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
Very affordable
5
Very affordable. Good quality. fast shipping. What else can you ask for.
Guest | 10/2/2021 10:08 PM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
great clean brass
5
This 9mm brass was the cleanest and non dented once fired brass I have ever purchased. The price was great and I received it 3 days after ordering.
Guest | 10/2/2021 4:57 AM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
I don't want to leave a review
5
I don't want anyone knowing about this site. The cases are affordable. Bought 800 9mm got 805.798 loadable Cases. No other mixed in calibers.
Guest | 9/20/2021 3:42 AM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
Cleanest once fired brass
5
Think this the cleanest 9mm once fired brass I've seen. Count was good to and I didn't see any chuckers. Did have 1 380 but since I reload that to, not a big deal. Will be buying again.
Guest | 6/8/2021 2:06 AM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
Satisfied Customer
5
The cases arrived in a very timely manner considering the times we are in. They were clean and very consistent in size. I just ordered another 400.
Guest | 2/22/2021 5:48 AM
Was this review helpful? Yes No (99/0)
9mm Once Fired Brass
5
A+ Company,  friendly, professional,  will use this company for all my reloading needs
Thank
Bullseye Guns
Guest | 1/27/2021 12:37 PM
Was this review helpful? Yes No (98/0)
Excellent quality!
5
Have order multiple batches of 9mm once fire brass.  All batches were clean enough to go straight into my reloading process.  Only a few had crimped primers or visual damage.  USR was out of 380 cartridges so I ordered from a competitor.  Competitors cartridges required hours tumbling before processing.  Next time i will wait for USR.
Guest | 1/25/2021 7:12 AM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
Exceeded expectations
5
I hate to say this since everything is so hard to find, but the once fired 9mm brass I received was some of the best I have purchased over the years.

If there wasn't a spent primer in the case it would be difficult to tell it was once fired.
Guest | 1/20/2021 2:45 AM
Was this review helpful? Yes No (99/0)
Fast shipping & great customer service
5
Ordered this brass and somehow the packaging got ripped open and the brass had fallen out along the way. Sent them an email with a picture of it and they got me a replacement within a few days. The brass was in good shape and was exactly what o ordered.
Guest | 12/24/2020 6:09 PM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
Always good
5
I've never received less than great service or product from USRS.  Consistency for years.
Guest | 12/12/2020 2:14 PM
Was this review helpful? Yes No (98/0)
Excellent Supplier
5
Ordered on Wednesday, delivered 3 days later in Colorado. FAST!   Excellent quality - good looking cases.  I've found my go-to supplier for brass.
Guest | 12/6/2020 8:51 AM
Was this review helpful? Yes No (97/0)
High quality
5
This was nice once fired brass perfect to reload. I will have no problem ordering more as needed.
Guest | 10/27/2020 3:18 PM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
Excellent Product
5
Order on Friday and received on Monday.  Other on line companies should take a lesson from these guys. Outstanding service. Thanks
Guest | 10/27/2020 1:03 AM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Outstanding
5
I was so pleased with the quality and speed of my order that I ordered an additional 500 cases.
Guest | 10/17/2020 11:33 PM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
Great service
5
I purchased the 9mm once fired brass. It came clean and quick. I would trust US Reloading Supply's products to be what they say they are.
I was very pleased with how clean the brass is.
Guest | 10/7/2020 3:09 PM
Was this review helpful? Yes No (96/0)
9mm Luger once fire brass
5
I really appreciated the quick service on my order.  The brass showed up sooner than I expected. Quality for once fired was very good, I have no complaints only good remarks.  When you need compnents,U.S.Reloading is the place to go!
Guest | 10/5/2020 9:13 PM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Good price
5
I think the price is good with free shipping, brass was good this was my second order and will order more.
Guest | 9/28/2020 3:06 PM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Good brass
5
I’ll be back again and again
Guest | 9/26/2020 11:01 PM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Second order
5
This was my second order and will order again later, the price and free shipping can't beat it.
Guest | 9/15/2020 8:23 AM
Was this review helpful? Yes No (94/0)
Great Buy
5
Had a couple bad cases but fully expected that with once fired brass. There were a few extra cases in the order so it all worked out. Quality was good and cases were exceptionally clean. Will buy again. Very quick shipping time. Great value.
Guest | 8/25/2020 4:28 PM
Was this review helpful? Yes No (93/0)
No bad cases
5
My order arrived in great shape,I have not found a bad case. Had some nickle cases  but not a problem. Will be ordering from US Reloading again.
Guest | 8/18/2020 4:14 AM
Was this review helpful? Yes No (93/0)
Quality clean brass
5
I only ordered 1,000 for my initial purchase to try out USRS and am very happy.   The brass is all in great shape and clean.  I ran them through my polisher anyway as it allows me to go through them in small batches and they were all good to go!

Very happy with the brass as well as USRS in general and will be ordering MUCH more in the very near future!
Guest | 6/30/2020 3:05 PM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
Very pleased, on time
5
Happy with these, came in rather quickly and in good shape. Pretty clean too, I didn't see any aluminum cases and my magnet didn't catch any steel ones either. Will be back for more!
Guest | 5/16/2020 12:56 PM
Was this review helpful? Yes No (95/0)
Clean
5
Arrived clean.  Needed to remove the primers but at this price who cares.. I live in Washington state.  These cases arrived in 3 working days.  Not bad.

Recommend.
Guest | 1/11/2020 8:27 AM
Was this review helpful? Yes No (99/0)
Plenty
5
Ordered 10k of brass for me and my friends, and it came in several boxes about 4 days later. Well packed with lots of tape! Brass was clean and ready to start loading. Probably had about 30 or 40 that were bad or were 380's, but the company gave us hundreds of extras so we had much more than needed to cover those few bad ones. Will be ordering more when these run out.
Guest | 9/16/2019 5:39 PM
Was this review helpful? Yes No (104/0)
Good clean brass
5
Order came very quickly and was well packed. Checked it out and the 2 bags of 1,000 looked good. I did check out one back and looks like I got about 1031 pieces and I found 4 380 acp in the bunch. Much better than I got from another unnamed internet company that sells jewelry. They shorted me 20 and they weren't cleaned like they said they would be..
Guest | 6/1/2019 6:52 PM
Was this review helpful? Yes No (102/0)
Lot of brass in the box
5
Ordered these a few days ago and when the box came in, thought 'Wow, lot of brass in this box!' Was pleased that they all look good and the box had the brass in 1,000 (or more) to a bag (3 bags). And the box was wrapped 3 ways to Sunday with tape, not like other places that slap one length of straping tape on it and expect it to hold through the shipping process.
Guest | 5/25/2019 8:33 PM
Was this review helpful? Yes No (102/0)
Good prices
5
Good prices, quick fast and easy. Priced well, quality material.
Guest | 8/30/2017 5:25 PM
Was this review helpful? Yes No (101/0)
One of my favorites
5
These 9mm's are one of my favorites, I can get 100 of these and a box of bullets for about $20, including shipping. Can't beat that. Thanks guys!
Guest | 8/18/2017 10:53 PM
Was this review helpful? Yes No (100/0)
Write your own review
*
*
Bad
Excellent